Beschrijving cursus


In deze workshop leer je hoe je Social media kan gebruiken voor voorlichting en marketing. In de wereld van socials en reviews is het een kunst je staande te houden tussen alle collega-praktijken. Hoe zet je de middelen die je hebt het beste in en hoe werkt marktwerking. Wat heb je als praktijk allemaal te bieden en hoe zorg je dat je hiermee het juiste publiek bereikt? Hoe ga je om met inhoudelijke vragen via Social media? Wat deel je wel en wat juist niet? Dit allemaal komt aan bod in deze workshop!

Inhoud van de workshop:

  • Hands-on marketing stappenplan voor je praktijk.
  • Kennis hoe je sociale media professioneel inzet voor je bedrijf.
  • Praktische tips hoe jij dit toepast op jouw situatie als zorgverlener
  • Story-telling, design, continuïteit, contentplanning & klant-interactie.
  • Tips, tricks en tools hoe je sociale media handiger gebruikt.
  • Analyse, statistieken en technische kant van sociale media.
  • Antwoord op jouw vragen over sociale media voor je praktijk.

Voor deze workshop is het handig als je de basis van sociale media snapt en een Instagram en Facebook account hebt. Voorafgaand aan de workshop ontvang je vragen ter voorbereiding, zodat wij goed weten waar jij staat en wat jouw wensen zijn en wij het programma kunnen afstemmen op de deelnemers. 

 


Docenten / Sprekers
Simone Miellet en/of Vivian Vietje


Direct aanmeldenBekijk volledige cursus