In de online training Gastvrijheid in de tandartspraktijk leer je helder communiceren met een glimlach. Zelfs in stressvolle situaties. Na het afronden van de training benader je patiënten vol zelfvertrouwen. Je hebt prettiger contact, omdat je weet hoe je een gesprek slim aanpakt en rekening houdt met verschillende type mensen. Dit geeft rust in je hoofd en praktijk.
Beheers alle facetten van gastvrijheid
Deze online training is gebaseerd op de resultaten van ons gastvrijheidsonderzoek onder ruim 2.300 patiënten en 99 praktijkhouders en praktijkmanagers. Je krijgt dus een inkijkje in het brein van patiënten en wat zij ervaren als gastvrijheid. Door dit onderzoek begrijpen we als geen ander tegen welke uitdagingen jij in de praktijk aanloopt én spelen we hier ook direct op in.
In deze online Dentiva-training leer je een praktijkgerichte aanpak voor elk facet van een klantgerichte aanpak.
Leerdoelen: Training 'Gastvrijheid in de behandelkamer'
Ontdek wat patiënten belangrijk vinden kort voor, tijdens en na hun behandeling. We geven je handige handvatten om de communicatie met patiënten te verbeteren.