Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Beschrijving cursus

do 6
jun '24
Een klacht van een patiënt , wat nu?
€95
|
Vught
|
Stichting Postacademisch Onderwijs Tandheelkunde 's-Hertogenbosch
Stichting Postacademisch Onderwijs Tandheelkunde 's-Hertogenbosch
Deze cursus wordt ook gegeven:
do 6 juni 2024
Algemene scholing| Communicatie| Praktijkorganisatie| Tandheelkunde algemeen
Maatschappelijk handelen|Organisatie

Helaas hebben we wel eens een een serieuze klacht van een patiënt gekregen. Via de klachtenregeling van de KNMT was de klacht niet opgelost en is de kwestie uitgelopen op een zaak bij de SGIM (stichting geschilleninstantie mondzorg) en zelfs het medisch tuchtcollege. Uiteindelijk is het een leerzaam traject geweest. Hopelijk hoeven jullie zoiets nooit mee te maken. Gebeurt dit wel wat zijn dan is ieder geval van belang om te weten:

- de wegen om te behandelen;

- wat je kunt doen om sterk te staan in je zaak (do's en don'ts);

- wie je wanneer kan bijstaan.

Docenten/sprekers

Mw I. de Vries Mw I. de Quincey

Programma

19.30-20.00 ontvangst
20.00-21.00 1e deel lezing
21.00-21.15 pauze
21.15-22.15 2e deel lezing
22.15 vragen en afsluiting